JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Friday, August 13, 2010

CONTEST TEMAN SEJATI BY EMIEYSANDRA


Nak join GA ni TEMAN SEJATI oleh EMIEYSANDRA






ini lah teman sejati saya,Lis namanya...
kami kenal sejak sekolah rendah lagi..
dia seorg yang peramah n baik hati...
suka menolong kawan2 yang ada masallah antaranya kewangan dan pelajaran..
kerana dia salah seorang pelajar pintar n punya keluarga yang berduit..
mak ayah Lis selalu berpesan andai kwn2 da masallah kongsi la ngan mereka,
insyallah aunty akan membantu...
kami sangat aktif berpersatuan,aktiviti koko,menembak,softball...
kemana2 pasti berdua..
ketawa menangis dan bergurau senda...
sungguh manis dan banyak kenangan persahabatan kami..
sekarang Lis dah berumahtangga n dah punya anak sorang...
muga bahagia selamanya menjadi isteri dan ibu...
kami masih lagi bertemu kalau saya balik kekuantan....
terlalu banyak kenangan antara kami berdua...
LIs saya rindu kat awak...
raya nanti jangan lupa datang umah tau,
nadiah tunggu kedatangan Lis...
muga persahabatn kita ini kekal hingga akhir hayat ya Lis...
tu je la ya,pjg2 sangat nanti xlarat nak bacanya pulak...


kontest ni berakhir pada 30OGOS2010
saya nak Tag CIK AWYNN dan EZZATI
kawan2 lain nak join pun boleh...
Hadiah istimewa menanti dua pemenang tersebut.

3 comments:

  • ♥-- emieysandra --♥ said...

    wah..gmbar kahwin ag, chumil2..
    thanks sudi jOin contest emieysandra..

    gudluck yer!
    ~_^

    nadiah said...

    tq dear dah dtg jenguk n3 saya..
    wish me luck k
    thanks

    zty said...

    yeah!saya gemmbira ditag.hehhe.toche2.trimasss
    zty pon dah juin gak actually.hehhe.
    layan zty punya entry cuntess juga.hee

    http://ezzatidanhijau.blogspot.com/2010/07/teman-senjataehsejati.html

  • Post a Comment