JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Saturday, March 26, 2011

"Contest Cik Beba : Mimik Muka Minta Lempang"

"Contest Cik Beba : Mimik Muka Minta Lempang"

berakhir hingga 1APRIL2011...
saya tag cikanna,arol dan kin...
jom keblog cik beba...
gambar yang saya pertaruhkan!!!
muga membawa tuah...

pastu cite la nape korang rasa nape ekspresi muka huduh korang ni patut menang..(aku suka jawapan yang confident tapi tak over) errkk..camana tu??

gambar saya ni patut menang kerana susah nak buat muka cam tu...

berpeluh2 sampai basah ketiak ni..hihihi..

cute tapi buat semua orang geram kan...


bestnya hadiah...rugi r kalau x join..

HADIAH PERTAMA

set barangan kecantikan jenama CLINELLE + SEBUAH NOVEL DARI ALAF 21 + SEBUAH VCD (Original maa, bukan cetak rompak ok)

HADIAH KEDUA

set minyak wangi jenama ONE DROP PERFUME + SEBUAH VCD (ni pun original)

HADIAH KETIGA

2 VCD ORIGINAL

ok, ni contoh VCD yang akan aku beri..dari segi cerita..aku akan pilih sendiri..ada banyak lagi..

ni sekadar tayangan je.. :) kata ellia Zahara cute name...




ok, ini hadiah utama..barangan CLINELLE..bgs tau produk ni sebab campuran hasil kutipan alam semula jadi..made in ITALY tu..mahal woo..so rugi tak join contest aku ni.

1 comments:

  • Anonymous said...

    hai dear!! tq join contest cik beba!! ok nanti keputusannya ye!! :)

  • Post a Comment