JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Wednesday, March 9, 2011

"1ST GA - I LURVE MY MUM SO MUCH..."



diblog Amiera..
berakhir hingga 30MARCH2011...
saya nak tag cikanna,kin,suzie dan khumaerah...

ibu,terlalu banyak dan besar pengorbananmu buat along...
melahirkan dan menjaga along penuh kasih sayang...
mendidik along dari tak mengenal apa itu a,b, c...
sekarang dah pandai membaca..
belajar dari sekolah tadika hingga sekarang lulusan menengah...
mengenal alif ba ta...
hingga sekarang dah khatam alQuran....
ibu,kasih mu takan along lupa walau bumi terbelah 7...
langit menghempap dunia....
takkan along lupa bu...
kerana ibu segala-galanya buat along...
tanpa ibu sape lah along...
TERIMA KASIH IBU.....

masih ingat lagi masa along darjah 6,ketika itu along nak ambil UPSR...
along demam teruk...
ibu lah yang menjaga along siang malam...
menjelum along bila panas badan along tak susut...
ibu disebelah sambil membaca ayat2 suci alQuran..
memohon doa agar along sehat agar dapat ambil periksa UPSR...
esoknya berkat doa ibu yang tak putus2 demam along berkurangan...
along gagahkan diri untuk ambil periksa UPSR tu...
selama 3 hari along berjaya habiskan juga....
bila keputusan diumumkan along lulus jugak,wpun bukan dengan keputusan cemerlang...
ibu bangga...
along sayang ibu sangat2...
tak kan ada galang gantinya ibu...
Syurga tu dibawah tapak kaki Ibu kan!
along berjanji akan senantiasa menjaga ibu hingga hayat ibu dikandung badan...

1 comments:

  • LurvelyAmiera said...

    thanks join..gd luck erk..^_^

  • Post a Comment