JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Thursday, February 24, 2011

LAGU DALAM CERITA ISTERIKU ZULAIKHA



gambar kedit tuk liyanaa,layan cite ni rabu 23FEB2011,8.30malam...


memang best kan cite ni...menitik airmata...
tabahnya seorang isteri tanpa cinta suami..
memperjuangkan cintanya sendiri hingga akhir hayat dia..


lirik penakut by Yuna

Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
tidak adil tidak adil baginya

kau tak penah cuba memahami aku
cinta kau ucap tak penah engkau tunjuk
dan bila tiba saat ku kehilangan
beban yang tak penah kau cuba ringankan

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku



Read more: http://www.lirikme.com/2011/02/yuna-penakut-ost-isteriku-zulaikha/#ixzz1EsBWzEQk

1 comments:

  • fynahere said...

    yuna! hehe

  • Post a Comment