JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Saturday, May 29, 2010

nak rehat je






hari ni hari mingguu cuti kan!!! tadi adik aku ajak g jln2 kat Kuantan,
aku kata malas la nak rehat je kat umah sebelum balik kl ptg nanti...
sebenarnya dah 3 hari kat Kuantan ni,cuti Wesak ri tu....
nak tolong mak masak,tolong kupas bawang,
kunyit dan halia je ramuan tuk masak asam pedas nanti...
saya ni bukan lah pandai masak sangat tapi boleh lah kalau setakat seperiuk nasi putih,
tanak je kat periuk letrik tu...hehehe terror wow!!!
semalam dah makan nasi minyak free makan kenduri kat umah pengantin baru,
anak dara pakcik Rosli kawan ayah masa dalam Air Force,
ayah kata asyik makan nasi anak orang je,anak sendiri bila entah,
kami anak2 ayah senyum malu2 kat tmpat ddk belakang...
dalam hati berkata2 lama lg lah ayah,xde orang nak pun...
pape pun SElamat Pengantin Baru buat mempelai,
muga bahagia keakhir hayat...


2 comments:

  • Fakhrur Razi said...

    hahaha mmg kena betul =D
    makan nasi orng mmg best
    sedap sebab free =.=

    mama zharfan said...

    salam ziarah...me blogwalking...nice blog :)

  • Post a Comment