JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Wednesday, December 15, 2010

PUPEL LIYANA GIVEAWAY :)




saya nak join GA pupelaLiyana...
sempena akhir tahun 2010...
kena tag 5 kawan ..
saya tag miza,ms,cikanna,imanmom dan nur_eimi..
GA berakhir pada 31DIS2010,jumaat5petang.

dan hadiahnya adalah :

3 Bungkus Bio Sinatary Pad untuk 3 Orang Pemenang


2 Beg Duit seperti diatas untuk 2 orang pemenang

serta beberapa hadiah kejutan laen!!

wow best ni banyak hadiah untuk dimenangi..

Berikan komen anda mengenai kedua-dua blog pupel:
blog yang simpe,tuan blog yang mesra buat saya selalu saya kemari,
purle warna lembut yang menyenang kan,
sejuk mata memandang..

craft hasil tangan Pupel yang cute2..
look sweet..
blog yang simple..
nak join???
Klik link kat bawah ni Ya!!




0 comments:

  • Post a Comment