JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Thursday, December 30, 2010

CONTEST NAK MENANG HEADER DAN BLOG MAKEOVER!



thanks pada cikanna ajak saya join contest cicakdanlelabah..

bestnya kalau menang leh dapat header..
kenapa anda nak makeover header atau tukar rupa blog anda?
blog saya biasa2 je takde header cun dan cantik macam blog kawan2 yang lain..
tu la kalau menang contest ni saya nak makeover blog saya jadi istimewa sekali..
gempak sakan..nanti semangat nak berbelog selalu ada..
walaupun update saya hanya contest,giveaway n lucky draw je..
kalau boleh nak header macam kat atas tu..look sweet n lembut je..
macam saya kan hehehe..
nak tgk header yang lain2 kat SINI
nak join klik SINI...
sebelum 1JAN2011
saya nak tag kin dan arol

2 comments:

  • sri said...

    hi nadia! thanks for joining my contest dear.. hihi.. good luck k! :D

    nadiah said...

    harap2 la luck to me..
    sooo cute header tu!!!
    nak sangat

  • Post a Comment