JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Monday, November 8, 2010

"GA NURAZZAH8 MANA PULAK NI?"


Saya nak join GA Nurazzah8,

yang dah berblogging sejak 2007,
Dah lama kan!
GA diadakan dengan tujuan kita dapat berkenalan dan
bertukar-tukar maklumat sesama kita..

GA berakhir 8NOV2010,
saya harap sempat la nak join ni,
mencari 8 pemenang untuk 8 hadiah buku yang ditawarkan...
saya memang suka membaca...best kan kalau dapat buku free...
No8 selalu menjadi pilihan Nurazzah8...
kenapa ya!


KERANA BILANGAN CAHAYAMATANYA YANG ADA 8 SEMUANYA.

DAN TAHUN NI YANG BONGSU BERUSIA 8 TAHUN..

Seandainya saya jd pemenang,
Buku pilihan saya,
ialah
Suami memimpin,isteri mengurus oleh Pak Utih..

Nak join KLIK SINI..

2 comments:

  • NURAZZAH8 said...

    Salam ziarah dan salam perkenalan,

    haaa..betul tu jawapannya... ok..akak dah letak link dan masukkan nama nadiah dalam senarai peserta... nantikan keputusannya ya...

    Terimakasih kerana sudi join GA akak...

    nadiah said...

    wslm,terima kasih kerana penyertaan saya telah d terima kak nurazzah,
    moga saya berjaya dapat hadiah tu!

  • Post a Comment