JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Wednesday, September 29, 2010

RED RIBBON GUESS MY AGE GIVEAWAY CONTEST


selamat hari lahir untuk Miss REDRIBBON....

muga dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki dan cepat dapat jodoh..

saya rasa umo Ms RRBNer1 tahun ni 24 tahun...
masih muda remaja...
betul kan jawapan saya..



hadiah yang paling istimewa saya pernah terima
sebentuk cincin emas dari ibu saya pada hari lahir saya yang ke 22tahun..
2 tahun lepas..

ok la,bagi hadiah2 pilihan hati saya seperti kat bawah ni,
cantik2 dan telah menawan hati saya..
cantik kalau saya pakai tuk g pejabat atau g bersiar2...




jom kawan2 join GA Miss red ribbon ni,
makin ramai yang join makin meriah kan!!
berakhir pada 10OCT2010,
nak join KLIK SINI...

0 comments:

  • Post a Comment