JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Monday, October 4, 2010

MARI JOIN CONTEST PNSTOBERI

ini n3 stickey mode,untuk n3 baru sila scroll kebawah




nak join GA yang diadakan oleh Puanstoberi..
bergaya dengan baju raya sedondon...

gambar raya saya serba hijau...
masa ni raya tahun2010 yang baru lepas,
kat tempat kerja buat hari terbuka..
tiap2 tahun kami ada tema baju raya sedondon ni...
sempat la bergambar, tu pun bila para tamu dah xde..



Hadiah yang ditawarkan :
Sekiranya anda adalah follower puanstoberi-

Pemenang Pertama : Sepasang batik jaquard (sutera satin) - Batik original yer. . Boleh pilih mau kaler purple or hijau.saya suka purple ya!!


Pemenang Kedua : T-shirt 1 Malaysia.

Pemenang Ketiga : Kaftan Batik.

Dan sekiranya anda bukan follower :
Tak kira no berapa pun anda akan dapat brooch.

marilah ramai2 join GA ni,
lagi ramai tambah meriah ..
berakhir pada 5OCT2010

3 comments:

  • PUANSTOBERI said...

    Hai Nadiah..salam kenal dari puanstoberi.. jenguk sini utk tgk gambo sedondon...owh..kelainan sket la sbb salu sedondon dgn pamili tp ini dgn kawan opis lak. Bes..bes... :))

    nadiah said...

    thanks dah jenguk n3 saya
    harap2 leh menang la ya

    farah diaz said...

    nadiah..mcm mne nk ltk sticky post smpi dua??sye dapat nnti die kata" ur entry will be post at blablabla"...ajar kn eh~

  • Post a Comment