JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Wednesday, March 24, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100


salam pagi semua,

nak join contest kat blog tetikuskukus.blogspot.com,
apa saya nak buat kalau diberi RM100,
pertama saya nak belikan my mom sehelai telekung baru buat menggantikan telekung my mom yang dah usang tu....
kalau ada baki nak belikan beberapa helai tudung jgk buat my mom...
emmm kalau dapat la kan!!!!! insyallah..
berakhir pada 30 april 2010..
ada banyak masa lagi ni....

Hadiah

Tempat pertama akan menerima RM100 terus ke akaun anda

Tempat kedua akan menerima RM50 terus ke akaun anda

Tempat ketiga akan menerima RM30 terus ke akaun anda

Tempat keempat & kelima akan menerima saguhati sebanyak RM10 terus ke akaun anda

nak join klik SINI...

5 comments:

  • Lelaki Ini said...

    hadiah untuk ibu walau sekecil harganya namun nilai pemberian kepada ibu tu x ternilai walaupun dibeli di nilai 3.. (ape aku cube cakap ni..?)

    papepun tQ for joining & good luck.. ;p

    nadiah said...

    komen membina tu,tq

    PHIRDOTE said...

    i ws here :D

    myQza said...

    wah! Contest!

    jemput join contest aku juga!

    Unknown said...

    mak aih..
    rajinnyer join contest..
    g.luck ;)

    kalau aku dpt 100 nak watpe ek?
    nak beli kasut Charles n Keith satu bole? hikhik..
    berangan camni kompom xkan dpt 100 punye..;p

  • Post a Comment