JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Monday, November 16, 2009

Klik Nuffnang...

Salam pagi kawan2 blogger semua,

Alkisahnya hari ni,ada keja sikit kat UMP...
Sebelum pergi tadi dah on blog ni tgk2 mana yang patut laaa....
dengan tak disangka Nuffnang ku yang dah bermimpi agak2 lama,
celikkan matanya sambil tersenyum manis,
sambil berbisik dalam hati duit2,jgn lepas kan peluang ni....
apa lg saya pun g la berjalan2 kat blog kawan2 perkenalkan diri n klik2,
dengan muka tak tau malu,suruh mereka klik2 kat blog saya pulak....
banyak blog juga la yang saya dah g,jauh pun g jgk....
naik lenguh dah tangan ni.....
xpe2 duit punya pasal,

lepas tu saya tinggalkan blog saya,
dan selesaikan dulu kerja2 kat UMP tu....
2 jam lepas tu urusan saya selesai semua....

Sampai kat umah,terus je ke blog saya...
MENGECEWAKAN!!!!!!!!!

dimana silap saya,ramai kawan2 dah dtg nak tlg klik2 kan,tapi Nuffnang tdo lagiiiiiiii......
huhuhu....

jom sembang







0 comments:

  • Post a Comment