JOM LA JOIN NI ..KLIK DULU !

KAWAN2 SAYA

MEH JOIN

SAYANG KAMU SANGAT2

Thursday, February 11, 2010

BLOG KU DAH BOGEL

td gatal tangan nak tukar backround blog kesayangan ku ini,

buang la backround lama...krismas tu...
cari la backround yang cantik n simple....
cari2,segala lorong di susuri,segala hutan diredahi...penuh onak berduri lagi...
habis semua sakit, kaki ,tangan dan badan lenguh2 lagi ni...
akhirnya jumpa backround yang dicari...
pasti org lain pun tertarik n nak guna backround tu...

buat la cam arahan yang diberi....
dengan semangat yang berkobar2....
last2 haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
tak menjadi.....
macam2 rasa ada....
sedih2 blog ku xde backround yg cantik2 macam korang yang mmg dah pandai...
soooooooo....
moralnya....
sape yang baik hati nak tolong saya niiiiiiii,
budget pun xde ni.....tolong free la.....hehehe....
oklah dah malam ni,
esok cuba lagi,mana tau berhasil....
nite semua n sweet dreams ya.....


1 comments:

  • relevan said...

    Ohh..aku ingat apa yang bogel..saspen saspen..

  • Post a Comment